Τζένη Βάνου: «Εδώ τελειώνει ο ουρανός...»
Φωνή καθαρή και τζαζ σαν της Ελα Φιτζέραλντ. Ασθμαίνον πάθος σαν της Εντίτ Πιαφ. Η μεγάλη φωνή σίγησε, στα 75 της, νικημένη από τον καρκίνο και τις κακουχίες του έρωτα, τον οποίο τραγούδησε ως πρωθιέρεια του ελαφρού τραγουδιού. Σε μιαν Ελλάδα που, όπως και η αψεγάδιαστη και ανεξάντλητη σε δυνατότητες φωνή τής κατά κόσμον Ευγενίας Βραχνού, έδειχνε να έχει όλες τις δυνατότητες να απογειωθεί με πάθος και να αποκτήσει διεθνή απήχηση. «Η σκλάβα», ο «Διπλός γλυκός καημός», οι «Χίλιες βραδιές», το «Σε βλέπω στο ποτήρι μου» και αργότερα το «Ερωτά μου ανεπανάληπτε κι απίθανε», το υπέρτατο «Αν είναι η αγάπη αμαρτία» έγραψαν ιστορία στις καρδιές και στις ερωτικές ιστορίες και απογοητεύσεις του Νεοέλληνα στα χρόνια που το αστικό δεν είχε εκπέσει ακόμη σε μικροαστικό και νεόπλουτο.
Φωνή καθαρή και τζαζ σαν της Ελα Φιτζέραλντ. Ασθμαίνον πάθος σαν της Εντίτ Πιαφ. Η μεγάλη φωνή σίγησε, στα 75 της, νικημένη από τον καρκίνο και τις κακουχίες του έρωτα, τον οποίο τραγούδησε ως πρωθιέρεια του ελαφρού τραγουδιού. Σε μιαν Ελλάδα που, όπως και η αψεγάδιαστη και ανεξάντλητη σε δυνατότητες φωνή τής κατά κόσμον Ευγενίας Βραχνού, έδειχνε να έχει όλες τις δυνατότητες να απογειωθεί με πάθος και να αποκτήσει διεθνή απήχηση. «Η σκλάβα», ο «Διπλός γλυκός καημός», οι «Χίλιες βραδιές», το «Σε βλέπω στο ποτήρι μου» και αργότερα το «Ερωτά μου ανεπανάληπτε κι απίθανε», το υπέρτατο «Αν είναι η αγάπη αμαρτία» έγραψαν ιστορία στις καρδιές και στις ερωτικές ιστορίες και απογοητεύσεις του Νεοέλληνα στα χρόνια που το αστικό δεν είχε εκπέσει ακόμη σε μικροαστικό και νεόπλουτο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου